• 07.10.2022
  • Inne

Ruszyły zapisy na MarTechHackathon - do wygrania 18 000 zł

Ruszyły zapisy na MarTechHackathon - do wygrania 18 000 zł

SalesTube powered by hmmh organizuje pierwszy w Polsce Hackathon marketingowo technologiczny.

Do wygrania jest łącznie 18 000 zł.

Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązań, które pomogą konsumentom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji zakupowych w internecie.

Głównym partnerem wydarzenia jest Shopware.

Event wspiera technologicznie także Tpay.


Rejestracja na wydarzenie już ruszyła i potrwa do 3 listopada.

Do uczestnictwa mogą zgłaszać się zespoły od 4 do 6 osób lub indywidualni chętni, którzy zostaną połączeni w
teamy w dniu rozpoczęcia konkursu.

Do udziału w Hackathonie organizatorzy zapraszają w szczególności frontend developerów, project managerów, product managerów, fullstack developerów, specjalistów business intelligence, UXowców, analityków i marketerów.

Mile widziani są zarówno studenci jak i osoby z doświadczeniem zawodowym.

Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązania, które wesprze odpowiedzialne wybory zakupowe konsumentów.

Warunkiem koniecznym jest zastosowanie technologii Shopware, a dodatkowe punkty będą przyznawane za skorzystanie z rozwiązań Tpay.

Oprócz szansy na wygranie nagrody pieniężnej oraz wsparcia szczytnego celu, na uczestników czeka dawka wiedzy eksperckiej, którą podzielą się specjaliści z zakresu zrównoważonego rozwoju, marketingu, technologii, biznesu i prezentacji.

 

Martech Hackathon w formie stacjonarnej odbędzie się 5-6 listopada w Warszawie.

W puli nagród znajduje się łącznie 18 tysięcy złotych.

Do współtworzenia wydarzenia organizatorzy zaprosili dwie fundacje pożytku publicznego - Planet Heroes oraz Dignum.

Nasza inicjatywa ma na celu nie tylko szerzenie wiedzy z zakresu MarTech na polskim rynku w formie zdrowej rywalizacji, ale też działanie w słusznej sprawie.

Chcieliśmy, żeby praca uczestników miała przełożenie na rozwiązanie faktycznych problemów współczesnych
konsumentów - mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube.

- Dlatego do współpracy zaprosiliśmy przedstawicieli świata marketingu i technologii oraz dwóch fundacji, które na co dzień wspieramy - Dignum oraz Planet Heroes - żeby podzielili msię swoim doświadczeniem i opowiedzieli o wyzwaniach w swojej codziennej pracy, a tym samym zainspirowali uczestników.

Hackathon to maraton programowania skierowany do programistów i przedstawicieli pokrewnych zawodów oraz studentów kierunków informatycznych, podczas którego w czasie dwóch dni staną oni przed zadaniem stworzenia określonego w zadaniu konkursowym rozwiązania technologicznego.

Więcej szczegółów na: https://www.salestube.tech/pl/hackathon

Przeczytaj więcej