• 28.04.2025
  • Sesja rekrutacyjna

KANCELARIA SEJMU BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO ogłasza rekrutację

KANCELARIA SEJMU BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO ogłasza rekrutację

Czym jest Aplikacja sejmowa?

Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom studiów wyższych II stopnia możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu. Jej celem jest przygotowanie aplikantów do należytego wykonywania obowiązków urzędniczych. Aplikanci są zatrudnieni na czas określony i uczestniczą w szkoleniu przewidzianym programem aplikacji. Aplikacja trwa od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r.

Dlaczego warto aplikować?

  • Możliwości rozwoju i kontynuacji nauki: Oferujemy udział w Aplikacji sejmowej, szkolenia oraz mentoring, które pomogą Ci zdobyć cenne doświadczenie w administracji publicznej. Deklarujemy możliwość pracy nad ciekawymi i prestiżowymi projektami dla Sejmu i jego organów oraz Kancelarii Sejmu.
  • Innowacyjność: Angażujemy się w projekty związane z cyfryzacją administracji publicznej i nowoczesnymi technologiami.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź naszą stronę internetową https://orka.sejm.gov.pl/rekrutacja.nsf/0/2799F489EA355827C1258C5900537601?OpenDocument lub skontaktuj się z nami bezpośrednio: wydzialszkolen@sejm.gov.pl

Jak możesz aplikować?

Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, proszone są o dokonanie zgłoszenia przez Internet https://orka.sejm.gov.pl/rekrutacja.nsf/Person?OpenForm&BKRZ-Aplikacja_sejmowa lub o przesłanie swojej aplikacji pocztą na adres:

 

Kancelaria Sejmu

Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

ul. Wiejska 4/6/8

00-902 Warszawa

z dopiskiem „Aplikacja sejmowa”

 

Termin nadsyłania ofert upływa 16 maja 2025 r.

Przeczytaj więcej