• 10.02.2022
  • Inne

Data Driven Product 2022

Data Driven Product 2022

Ponoć już w 2018 roku wartość danych przewyższyła wartość ropy. Informacje i badania są potężnym źródłem wiedzy, z którego możemy korzystać do każdego rodzaju działania. Ale czy na pewno?

Coraz więcej analiz wskazuje, że za porażką start-upów i początkujących przedsiębiorców stoją błędy związane z brakiem weryfikacji założeń biznesowych: niewystarczającą analizą rynku czy nieznajomością potrzeb klientów. 

 

Zespół badawczy JCD Research postanowił przyjrzeć się tym problemom, zrozumieć stojące za nimi mechanizmy i zebrać dobre praktyki, wspierające zespoły produktowe w drodze do sukcesu. Trwa właśnie ogólnopolski projekt "Data Driven Product 2022", który dotyczy postaw wobec badań rynku i wykorzystania danych w polskich biznesach produktowych oraz środowisku start-upowym. A Twoje doświadczenia dotyczące budowania produktów technologicznych mogą odegrać w nim istotną rolę!

 

Jeśli:

  • Posiadasz decyzyjność w swoim zespole produktowym (pełnisz rolę CEO, CMO, CTO, CPO lub podobną);
  • Rozwijasz produkt cyfrowy, rozumiany jako biznes oparty na dostępie do treści lub usługi (przede wszystkim w modelu SaaS i pokrewne, marketplace, aplikacja, platforma cyfrowa);
  • Posiadasz klientów płacących przynajmniej od ok.12 miesięcy i jest to działanie rentowne/ma potwierdzoną trakcję;
  • Zechcesz poświęcić ok. 15 minut na rozwiązanie ankiety to chcielibyśmy zaprosić Cię do wypełnienia kwestionariusza. 

https://www.surveylab.com/pageTag/SurveyCampaign/cId/fa9563c9a94dd50ee8b97ac2ffc954b16d3e013636/ 

 

Wiemy, jak trudno znaleźć wolną chwilę, kiedy prowadzisz biznes - dlatego w podziękowaniu za poświęcony czas każdy z uczestników ankiety w otrzyma od nas raport podsumowujący pierwsze w Polsce badanie o biznesach data driven, wraz z wartościowymi wskazówkami opartymi na wynikach naszych badań. 

Więcej informacji o projekcie: https://datadrivenproduct.pl/

Przeczytaj więcej