13. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
Jak budować sukces rynkowy ośrodków badawczych i naukowych?
Jak prowadzić marketing instytucji naukowych i badawczych, by skutecznie wspierać komercjalizację?
Jaką rolę takie placówki odgrywają w budowaniu przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w skali międzynarodowej?
Czym charakteryzuje się marketing nauk ścisłych i jak go wykorzystać w kampaniach rekrutacyjnych?
Jak prowadzić skuteczny influencer marketing zgodnie z wytycznymi UOKiK?
To tylko przykładowe pytania, na które odpowiedzi padną podczas 13. Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, którego organizatorem jest Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa. Wydarzenie odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2024 roku w Warszawie.
Europejskie Forum Instytucji Naukowych i Badawczych to wydarzenie, które koncentruje się na współczesnych wyzwaniach związanych z promocją, public relations, e-marketingiem, kampaniami EB, jak również pozycjonowaniem przewag rynkowych w odniesieniu do segmentu B2B, B2B2C czy B2C.