• 10.05.2017
  • 14:15 - 16:30
Asertywność w pigułce
Warsztaty

Asertywność w pigułce

Gi Group Training, dywizja szkoleniowa należąca do Gi Group wiodącego międzynarodowego dostawcy usług HR oraz Biuro Karier PW, serdecznie zapraszają wszystkich studentów w ramach 2, 3, 4 i 5 ścieżki PRK na warsztat zgłębiający tajniki ASERTYWNOŚCI.


Asertywność to umiejętność, dzięki której otwarcie wyrażasz swoje myśli, preferencje, uczucia, przekonania, poglądy oraz wartości, bez odczuwania wewnętrznego dyskomfortu, z poszanowaniem swojego rozmówcy. Tyle mówi teoria. W praktyce okazuje się, że nie jest to wcale takie proste.
Weź udział w warsztacie, przećwicz gotowe zachowania asertywne, poznaj przykłady rozwiązań asertywnych, aby umieć w codziennym życiu określać swoje granice tego co możesz oraz tego, co chcesz robić.
 

Podczas zajęć poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:
•    Czym jest ASERTYWNOŚĆ?
•    Rodzaje zachowań
•    Poczucie własnej wartości
•    Bycie asertywnym – co to właściwe znaczy?
•    Jak powiedzieć  NIE i pozostać w dobrych relacjach
•    Asertywne dawanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
•    Prawa człowieka według Herberta Fensterheima.


Korzyści dla uczestników:
Warsztat wyjaśnia różnicę między asertywnością, agresją i uległością. Po jego ukończeniu uczestnik będzie wiedział, jak mówić "nie" w sposób, który nie uraża drugiej osoby a także pozna sposoby konstruktywnego wyrażania krytyki skoncentrowanej na zachowaniach a nie na osobie. Poznają swojego wewnętrznego krytyka i dowiedzą się jak nad nim pracować, aby myśleć asertywnie i budować poczucie własnej wartości.


Metody pracy:
Ćwiczenia w grupach/parach, praca indywidualna, dyskusja, prezentacja ppt.

 

Prowadząca:
Monika Wiktorska - Certyfikowany trener TACK International i TMI, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnią praktyką zawodową w największych korporacjach w obszarze sprzedaży oraz obsługi Klienta. Ekspert w zakresie tworzenia i wdrażania procesów sprzedażowych
i menedżerskich, systemów motywacyjnych dla struktur sprzedaży oraz obsługi Klienta, strategii marketingowych dla nowo wprowadzanych produktów na rynek polski oraz wdrażaniu kompleksowych programów szkoleniowych w organizacji.
Ma doświadczenie w planowaniu strategicznym opartym na całościowym postrzeganiu biznesowej perspektywy organizacji oraz w zarzadzaniu wieloobszarowymi projektami m.in. w 2011r. prowadziła jeden z kluczowych projektów w Grupie LUX MED – powołanie formalne i operacyjne Towarzystwa Ubezpieczeniowego w Grupie. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji pracowników w obszarach: sprzedaż, negocjacje, motywacja, obsługa klienta, skuteczna komunikacja, inteligencja emocjonalna, zarządzanie projektami, zarządzanie czasem, sztuka prezentacji, wizerunek w biznesie.

 

Współorganizator:

 

Lokalizacja

CZIiTT, ul. Rektorska 4, sala 4.07

Dane kontaktowe